L

Mimir AS

Bredochsgate 1,
3256 Larvik

.......

Epost
post@mimir.no

w

Kurs i kommunikasjon for det nye reiselivet

Lær å legge opp kommunikasjonen din slik at den treffer ulike målgrupper i mange kanaler! Kurset betinger at man har gjennomgått workshopen i kundeinnsikt eller at man allerede har en definert personasportefølje.

NYHET! - Kurs
28.04.201711:19 Janne Auby

Multikanal-kommunikasjon

Dette kurset gir en praktisk innføring i såkalt flerkanals-markedsføring for det opplevelsesbaserte reiselivet og hvordan man kan lage sin egen, enkle multikanalstrategi.

Kurset gir deg grunnleggende kunnskap om:

  • kjøpsbeslutningsprosesser i det opplevelsesbaserte reiselivet
  • kunden som markedsfører
  • retoriske virkemidler rettet mot ulike målgrupper i ulike kanaler
  • hvordan man lager en enkel og praktisk multikanal kommunikasjonsstrategi for sin bedrift
  • innovasjons- og arbeidsprosesser som kan gjøre bedriftens eller reisemålets kommunikasjon mer treffsikker og effektiv.

Varighet og form: 1 hel dag (7 timer)

  • Innføring i sentrale mekanismer og metoder, gruppearbeid og individuelt arbeid med egen bedrift eller reisemålets kundeportefølje, kommunikasjonsstruktur og budskap.
  • Gjennomgang av de mest relevante verktøyene knyttet til kommunikasjon i ulike kanaler
  • Hver enkelt lager utkast til sin multikanal kommunikasjonsstrategi.

Veiledende pris: fra NOK 30 000,- + kostnader til møtelokale, servering, kursholders reise etc.

Anbefalt 5-15 deltakere.

Om kursholderne:

Kursholderne er alle opplært og godkjent av Mimir. Disse er pr i dag:

  • Ann-Jorid Pedersen (rådgiver)
  • Torill Olsson (rådgiver)
  • Marie Bergsli (rådgiver)

Kontakt:

For mer informasjon eller kursbestilling, kontakt Ann-Jorid Pedersen på ann-jorid@mimir.no eller på telefon 48 11 41 48.

Ann-Jorid Pedersen
Turist tar bilde fra utsiktplatå med telefon
Torill Olsson
Nærbilde av deltakere på kurs som skriver
Marie Bergsli