Mulighetsstudie
Mulighetsstudien hjelper deg med å løfte blikket.
Vi hjelper deg med å se muligheter
Vi du komme et skritt videre med forretningsideen din? Trenger du et nytt blikk på din attraksjon eller destinasjon? Gjennom en mulighetsstudie kartlegges forhold som er relevant i forbindelse med markedsavklaring, produktutvikling og attraksjonsutvikling. Fokusområde og omfang skreddersys etter behov. Mimirs rådgivere har bred erfaring med å ta markedsbetraktninger, potensial- og lønnsomhetsvurderinger over i konkrete strategier. Vi bidrar derfor gjerne også i mer omfattende strategiprosesser.
Eksempler på verktøy vi bruker er:
- Markedsvurderinger
- Konkurrentanalyser
- Benchmarkanalyser
- Intervjuer og spørreundersøkelser
- Ulike former for workshop
- Strategisk kompass
- Personasmetodikk
- "Hjerte- og smertepunkt" analyse
Konkrete råd
Verktøyene og modellene kan benyttes både ved nyetableringer og ved videreutvikling av eksisterende bedrifter og attraksjoner. Vi legger vekt på å gi konkrete råd, og har også en rekke samarbeidspartnere vi kan trekke inn ved behov.
FOR MER INFORMASJON TA KONTAKT:
Torill Olsson, torill@mimir.no, mob: 99 56 80 45
Marie Bergsli, marie@mimir.no, mob: 90 82 77 88
Ann-Jorid Pedersen, ann-jorid@mimir.no, mob: 48 11 41 48
Ingrid Solberg Sætre, ingrid@mimir.no, mob: 92 01 04 61
Lena Nøstdahl, lena@mimir.no, mob: 95 21 35 81
Kristin Prøven, kristin@mimir.no, mob: 99 30 88 48
SarahM. Peters, sarah@mimir.no, mob: 98 67 27 82